Mail & Herken en Scan & Herken
Het handmatig invoeren van inkomende facturen en bonnetjes is verleden tijd. Met onze volledig geïntegreerde Mail & Herken en Scan & Herken functie heb je de volgende handige voordelen:
Mail & Herken- Laat jouw facturen toekomen in je mailbox
- De facturen worden automatisch herkend en verwerkt in je boekhouding
- Bespaar tijd en voorkom fouten
- Scan jouw bonnetje in met je camera app
- Stuur het gescande bonnetje naar je boekhouding
- Zo hoef je niet langer je bonnetjes bij elkaar te zoeken
Betaal met credits voor de herkenfunctie
Voor de herkenning van inkoopfacturen van leveranciers betaal je per herkenning één credit. Automatische herkenning kost ook één credit per bestand. Deze credits schaf je aan via het Digitaal Archief van e‑Boekhouden.be.
Onder het kopje 'automatisch herkennen', zie je altijd hoeveel credits je nog hebt.
Bespaar tijd, betaal weinig
Met de functies Mail & Herken en Scan & Herken bespaar je jezelf als ondernemer heel wat tijd en zorg je er ook voor dat je manuele administratie sneller verwerkt geraakt.
Bespaar jezelf dus een hele hoop gedoe. Voor de prijs moet je het niet laten:Je hebt keuze uit verschillende bundels, waarbij de prijs per credit afneemt bij grotere aantallen. De credits zijn onbeperkt geldig, maar je kunt ze niet terugstorten. Wanneer je twijfelt of de herkenoptie van meerwaarde is voor jouw administratie, raden we aan om te beginnen met een kleine bundel.
Je hebt keuze uit de volgende bundels:
50 credits | € 12,50 | (€ 0,25 p/s) |
250 credits | € 47,50 | (€ 0,19 p/s) |
1000 credits | € 120,00 | (€ 0,12 p/s) |
2000 credits | € 180,00 | (€ 0,09 p/s) |